Logistica

  • Produsele Tecnomir Grup  se livreaza în 24/48 de ore, de la preluarea comenzii, în orice colt al tarii si asta datorita stocului existent, capacitatii de depozitare, sistemului logistic performant si bunei relatii cu partenerii din tara.
  • Importanta acordata transportului si manipularii, alaturi de calitate si pret, reprezinta unul dintre principalii factori pentru care suntem alegerea numarul 1. Un produs conceput, fabricat, ambalat si distribuit într-un mod eficient înseamna un cost mai mic.
  • Lucram continuu la eficientizarea procesului de livrare si manipulare pentru produsele disponibile in portofoliul nostru.
  • Personalul si sistemul automatizat lucreaza permanent pentru mentinerea competitivitatii în piata si aprovizionarea pietei cu produse superioare calitativ.
  • Este interzisa deplasarea produselor prin târâre.

Livrarea prin curier
  • Livrarea comenzilor  de la Tecnomir Grup se efectueaza prin Fun Courier, NemoCurier, Dragonstar curier, UrgentCargus.
  •  Puteti alege locatia: la birou, acasa sau o alta adresa mentionata.
  • La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, si va rugam sa ne contactati.
  • Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. in momentul efectuarii comenzii.
  • Pentru comenzile ce depasesc o anumita greutate vor fi folositi transportatori ce dispun de autoutilitare sau camioane.

Livrarea produselor

  • Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00 si Sâmbata între orele 10:00 - 14:00.
  • Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 24 ore si maxim 30 de zile , din momentul în care s-au confirmat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) de catre unul din operatorii Tecnomir Grup SRL-d cât si de catre client.
  • În cazul în care Tecnomir grup SRL-d primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii.
  • In situatia in care produsele dintr-o comanda provin din depozite diferite este posibil ca acestea sa nu ajunga la dvs. in acelasi moment. Ele vor ajuge la dumneavoastra in mai multe etape. Plata se va efectua pentru fiecare colet primit in situatia in care plata se face ramburs. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare privind intarzierea coletelor folositi numerele de contact sau adresa de email info@bricoflor.ro
  • Produsele sunt inmanate ambalate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Pentru o protectie mai buna a produselor, Tecnomir Grup SRL-d va expedia in unele cazuri produsele cu un ambalaj suplimentar.

Costuri de Livrare

  • Livrarea este asigurata gratuit sau contra cost in functie de produsul dorit si este specificat in pagina fiecarui produs in parte.


Conditii Speciale


  • In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari Tecnomir Grup, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Ai nevoie de ajutor?

Suntem aici si suntem pregatiti sa iti oferim sprijinul nostru, in baza unei experiente de aproape un deceniu de activitate in domeniul productiei si distributiei materialelor de constructii, amenajari si finisaje pentru interior si exterior. Trebuie doar sa ne contactezi, iar specialistii nostri vor raspunde cu profesionalism intrebarilor tale despre produsele comercializate de Bricoflor, in cel mai scurt timp posibil.